Matthijs Stekelenburg

COMMISSIELID

Het is fantastisch wonen, werken, leren en recreĆ«ren in onze mooie provincie Utrecht. De VVD wil dat ook graag zo houden en ik denk dat het zelfs nog beter kan.

Ik knok ervoor dat:

• Je op tijd op je werk en weer thuis kunt zijn, zowel per auto, OV als fiets. We pakken de Noordelijke Randweg Utrecht, Rondweg-Oost Veenendaal, Rijnbrug Rhenen, bereikbaarheid Utrecht Science Park aan en Veenendaal-de Klomp blijft een intercitystation
  • We betaalbare nieuwe woningen kunnen bouwen zodat je een fijn huis kunt vinden
  • Dat er in onze provincie genoeg banen zijn voor iedereen door een goed vestigingsklimaat voor bedrijven, ook voor het MKB.

Over Matthijs

Matthijs Stekelenburg (35) is getrouwd en heeft twee jonge dochters. Hij woont met zijn gezin in de Utrechtse Vogelenbuurt en is opgegroeid op de Grebbeberg in Rhenen, in het zuidoosten van onze provincie. In het dagelijks leven is hij MKB-ondernemer in Veenendaal waar hij een e-commerce bedrijf leidt. Optimistisch, energiek en betrokken omschrijven zijn karakter. In zijn vrije tijd tennist hij graag en geniet hij van de prachtige groene plekjes die onze provincie kent.

Commissie: Milieu & Mobiliteit (M&M)

Contactpersoon voor VVD Lokaal Netwerk
= Utrecht
= Zuidoost Utrecht (Renswoude, Veenendaal en Rhenen)