Weg Uithoorn Loenersloot moet beter

Weg Uithoorn-Loenersloot moet beter

De N201 moet volgens de Provinciale VVD sterk verbeterd worden. "Er komen steeds meer mensen in Mijdrecht en omgeving wonen, die mensen willen reizen" zegt VVD woordvoerder Willem Joustra hierover. "Het verkeersinfarct dat de N201 al is mag niet nog erger worden. De VVD wil dat de Provincie zorgt dat mensen later weg en eerder thuis kunnen zijn."

Noodkreet gemeenteraad

De N201 is druk en smal. Dat maakt de weg onveilig en filegevoelig. De nood is hoog  in Gemeente de Ronde Venen. In de Gemeenteraad willen alle partijen dat er maatregelen genomen worden. De VVD in de Ronde Venen nam het initiatief om de Provincie aan het werk te zetten.

Inwoners helpen

VVD gedeputeerde Verbeek zegt hierover:"Het kan niet zo zijn dat als we de N201 verbeteren aan de kant van Stichtse Vecht, dat we aan de ronde Venen kant niks zouden doen." Ze wil daarom op het hele stuk van Uithoorn naar Loenersloot kijken welke maatregelen al op korte termijn kunnen worden genomen.