Paadje Geesdorp gelegaliseerd

Paadje Geesdorp mag blijven

Het illegaal aangelegde tegelpaadje in Geestdorp mag blijven. VVD Statenlid Willem Joustra vroeg de Provincie het paadje op te waarderen. Er is een nieuw paadje aangelegd wat mag blijven liggen.

'Eigen initiatief voor veiligheid waarderen'

Bewoners van geestdorp vonden het onveilig op dezelfde weg naast auto's te lopen. Ze legden een illegaal paadje aan. Dat moest van de Provincie snel worden weggehaald. De VVD vond het eigen initiatief de moeite waard om te behouden.

Nieuw pad blijft liggen

De Provincie heeft de situatie bekeken en kwam tot de conclusie dat het tegelpad niet optimaal was. VVD Gedeputeerde Verbeek zegde toe dat de Provincie met de bewoners een goed pad ging bouwen. Het nu aangelegde pad is legaal en zorgt dat bewoners veiliger langs de weg kunnen lopen.