Afscheid Zohair, welkom Baerte

Afscheid van Zohair

Tijdens de Statenvergadering van 10 april 2017 hebben wij afscheid genomen van Zohair el Yassini. Op 23 maart jl is Zohair geïnstalleerd als lid van de Tweede Kamer der Staten generaal. Zohair is 6 jaar lang statenlid geweest voor de VVD in de provincie Utrecht. Op zeer veel dossiers heeft Zohair de afgelopen jaren met veel enthousiasme en flair gedebatteerd in de Statenzaal. Wij zullen hem enorm missen.

Beëdiging van Baerte

Tijdens dezelfde vergadering werd Baerte de Brey uit de Utrechtse Heuvelrug beëdigd als nieuw lid van Provinciale Staten. Baerte de Breij: “Als Statenlid wil ik me graag inzetten voor Utrecht toekomst-proof te maken. Nu zijn wij een van de meest competitieve regio's van Europa, en dat wil ik zo houden. Dan moet onze lokale economie wel sterk blijven. Dat betekent investeren in verkeer, dat snel en veilig doorstroomt, goed geschoolde mensen en minder bureaucratie.”

Veel succes gewenst!

De VVD Statenfractie bedankt Zohair voor al zijn inzet en werk dat hij heeft verzet in deze afgelopen jaren en wenst hem een succesvolle tijd toe in Den Haag.

Tevens heten wij Baerte welkom in de fractie en wensen hem veel succes toe met zijn nieuwe functie als Statenlid.