Afscheid van Saskia van Oijen

De provinciale statenfractie heeft vorige week afscheid genomen van Saskia van Ooijen. Saskia was precies 29 jaar onze fractiemedewerkster, in al die jaren heeft ze gezorgd voor continuïteit in onze statenfractie. Velen hebben haar leren kennen door de vele grote- en kleinschalige bijeenkomsten die organiseerde.

Helaas was het door Corona niet mogelijk om een groots afscheid te vieren, maar vele oud-collega’s hebben haar vorige week via een videoboodschap toegesproken, waarbij als rode draad opviel haar loyaliteit, persoonlijke contacten en innemende persoonlijkheid.

We zijn Saskia zeer veel dank verschuldigd voor haar bijdrage aan onze provinciale VVD!

Per 1 oktober heeft de fractie in Monique Balm een nieuwe fractiemedewerker gevonden, we verheugen ons op de samenwerking.