Meedoen in Cultuur en Erfgoed Provincie Utrecht!

De cultuur en erfgoedsector wordt ernstig getroffen door de coronacrisis. Reden te meer om niet achterover te leunen, maar nauwlettend met elkaar toe te zien dat middelen vanuit de Provincie Utrecht op juiste en verantwoorde wijze worden ingezet. Graag willen wij in contact komen met een aantal deskundigen/ experts uit het werkveld, die (al dan niet landelijk) actief zijn in het werkveld en lid zijn van de VVD. Doel is om samen van gedachten te wisselen en zodoende goed koers te kunnen bepalen. Wil je af en toe (niet periodiek!) meelezen en meepraten over het beleid en wil je zelf ook actuele onderwerpen aandragen, dan hopen wij dat je je aanmeldt!

Wanneer je geïnteresseerd bent om mee te doen, kun je je reactie (met korte achtergrondschets) sturen naar: vvd@provincie-utrecht.nl. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Arthur Kocken via Arthur.Kocken@provincie-utrecht.nl