Agrariërs vertegenwoordigd op de lokale VVD kieslijsten!

Het is goed om te zien dat ook dit keer boeren vertegenwoordigd zijn op de kieslijsten in onze provincie voor de gemeenteraadsverkiezingen. Eén van hen is Niels Wassenaar, de nummer 4 op de lijst voor de Leusdense VVD. Landbouwwoordvoerder Juliëtte van Gilse is bij hem langs geweest om kennis te maken en te sparren over de uitdagingen in het landelijk gebied in onze provincie.

Kent of bent u ook een agrariër die op een lokale kieslijst staat of lokaal actief is? Stuur vooral een mailtje naar juliette.van.gilse@provincie-utrecht.nl en ze komt graag een keer kennismaken! Daarnaast zal de Statenfractie op 24 mei een achterbanbijeenkomst organiseren met het thema landelijk gebied, dus zet die alvast in de agenda!