Accountmanager Provincie voor bedrijven in Utrecht West

In 2020 besloot Provinciale Staten op voorstel van Arthur Kocken dat ook voor de bedrijven in Utrecht West binnen  provincie Utrecht een ambtelijk aanspreekpunt komt. Die moet helpen om de communicatie te verbeteren, sneller ontwikkelingen te signaleren en bedrijven te helpen bij hun weg door de provinciale organisatie. Omdat de economische regio's in de regio verschillen qua bedrijvigheid, is het goed dat via de accountmanagers maatwerk kan worden geleverd.

Het accountmanagement zou in 2021 worden gerealiseerd. Dat is niet gebeurd; reden waarom de VVD-fractie er bij de behandeling van de Kadernota bij heeft stil gestaan. Het heeft een jaar te lang geduurd maar is nu geregeld, zei gedeputeerde Robert Strijk. Een oproep aan bedrijven en gemeenten in Utrecht West: laat het de VVD-fractie weten als dit nog niet werkt!