Tijd voor verkiezingen

© Andre van Schie

Dit is alweer de laatste nieuwsbrief van de VVD statenfractie uit de periode 2019-2023! De vier jaar zijn voorbijgevlogen. De fractie heeft tot de laatste vergadering hard gewerkt om de belangen van onze kiezers, ondernemers en gemeentebesturen naar voren te brengen en het beleid van dit college bij te sturen. Maar nu is het woord aan de kiezer, die op 15 maart mag bepalen hoe de provincie de komende vier jaar bestuurd wordt. De verkiezingen gaan echt ergens over, want op de belangrijke thema’s waar onze kiezers zich zorgen over maken heeft de provincie een rol en steeds meer zijn de grote maatschappelijke opgaven ook te groot voor de rijksoverheid en komt de provincie in beeld.

We willen allemaal een vrij, veilig en welvarend Nederland. Maar er zijn grote uitdagingen voor onze veiligheid en de economie. Dus is het nodig dat wij als brede volkspartij onze kiezers motiveren om naar de stembus te gaan: vóór de woningbouw, vóór de energietransitie, vóór de bereikbaarheid, vóór de natuur- en recreatie, vóór de werkgelegenheid, vóór lage lasten, met optimisme en gezond verstand en echte doeners in de provinciale politiek!

Daarom is mijn vraag aan iedereen die in deze nieuwsbrief leest om niet alleen zelf te gaan stemmen, maar ook iedereen in jouw omgeving te vragen om op 15 maart te gaan stemmen en te kiezen voor de VVD. Want als wij straks de grootste partij zijn en de agenda kunnen bepalen voor de komende 4 jaar kunnen we doen wat nodig is!