Afscheid gedeputeerde Remco van Lunteren

Tijdens een drukbezochte receptie is er op 1 juni jl. afscheid genomen van VVD-gedeputeerde Remco van Lunteren in het Provinciehuis.

Remco was sinds januari 2010 gedeputeerde Mobiliteit, Economie en Financiƫn. Voordat hij gedeputeerde werd was hij sinds 2006 lid van Provinciale Staten en gaf hij als fractievoorzitter sinds juli 2008 leiding aan de VVD-Statenfractie.

Hij heeft de provincie vooral op de kaart gezet met zijn vernieuwende aanpak van de Kantorenleegstand en met zijn inzet bij het bereikbaarder maken van de provincie.

Ook was hij medeverantwoordelijk voor het opzetten van de Economic Board Utrecht, waarmee het economisch beleid tegenwoordig vorm wordt gegeven met bedrijven, kennis- en onderwijsinstellingen.

De VVD-Statenfractie dankt Remco van harte voor zijn geweldige inzet in de afgelopen jaren en wenst hem veel succes in de verdere toekomst toe!

Remco is inmiddels opgevolgd in het College van GS door Jacqueline Verbeek-Nijhof.