Vier jaar politiek: Wat heeft de VVD voor u in de Provincie Utrecht bereikt?

De VVD Statenfractie heeft speciaal voor u een periodeverslag uitgebracht: een overzicht van wat wij tijdens de campagne van 2011 hebben beloofd, en wat er in 2015 daadwerkelijk is bereikt.

Fractievoorzitter en lijsttrekker Arthur Kocken heeft met trots dit periodeverslag tijdens de kick-off van de VVD campagne in het Nationaal Militair Museum aan o.a. Minister Stef Blok op 25 februari jl. gepresenteerd.

In dit document laten we u graag zien wat de resultaten zijn van wat de VVD heeft neergezet op de Provinciekaart, wat er in uw gemeente is veranderd/gaat veranderen en waarom dat belangrijk was.

Het betreft slechts een selectie: wij verwijzen u graag naar de VVD verkiezingssite - www.vvdpsutrecht.nl- waar u op de speciale webpagina "Op de kaart" de successen per gemeente kunt zien, middels een klik op een piketpijltje (in menubalk bovenaan deze site).

Voor het volledige periodeverslag 2011-2015 van de VVD Statenfractie Utrecht kunt u hier klikken.