Wat heeft de VVD Statenfractie voor de Provincie Utrecht gedaan?

Tijdens de succesvolle campagneaftrap op woensdag 25 februari jl. in het Nationaal Militair Museum te Soesterberg heeft VVD fractievoorzitter en lijsttrekker Arthur Kocken, in aanwezigheid van onder andere minister Stef Blok, het periodeverslag van de VVD Statenfractie Utrecht gepresenteerd.

In dit verslag kunt u zien, wat er in het VVD Verkiezingsprogramma 2011-2015 is beloofd - en wat er in de afgelopen vier jaar door de VVD Statenfractie is bereikt.

Het betreft een selectie: wij verwijzen u graag naar de VVD verkiezingssite - www.vvdpsutrecht.nl - waar u de speciale webpagina  "Op de kaart" aantreft (in menubalk bovenaan deze site).

Op deze wijze is heel duidelijk op de Provinciekaart te zien wat de VVD Statenfractie Utrecht in de afgelopen vier jaar heeft neergezet en wat er in de gemeente is veranderd/gaat veranderen, middels een klik op een piketpijltje.

Voor het periodeverslag 2011-2015 van de VVD Statenfractie kunt u hier  klikken.