11 september 2014: Open Avond VVD verkiezingsprogramma Provinciale Staten

Van de VVD-verkiezingsprogrammacommissie voor de Provinciale Staten maart 2015. In maart 2015 zijn er verkiezingen voor de Provinciale Staten. De commissie, die het het VVD-verkiezingsprogramma voor de Provincie Utrecht schrijft, geeft inwoners graag de kans hun goede ideeën naar voren te brengen. Daartoe wordt op 11 september a.s. een open avond georganiseerd.

Utrecht als meest competitieve regio van Europa
Door de Europese Commissie is de regio Utrecht voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot de meest competitieve regio van Europa.
De VVD vindt het van groot belang dat de economie in Utrecht sterk blijft, de natuur floreert en het verkeer snel en veilig doorstroomt.
Om goede ideeën los te maken zullen op 11 september a.s. twee inspirerende inleidingen worden gegeven.

Namens het Utrecht Science Park zal Nicoline Meijer, Manager Marketing en Communicatie, vertellen hoe verbindingen tussen provincie, onderwijs en ondernemingen kunnen worden gelegd.
Een inleiding over groene ontwikkelingen wordt verzorgd door Marc van den Tweel, Algemeen DirecteurNatuurmonumenten.
Marco Mud, Directeur Bestuur & Organisatie AT Osborne, begeleidt vervolgens de discussie van waaruit inwoners ideeën naar voren kunnen brengen.

Voorzitter VVD verkiezingsprogrammacommissie Baerte de Brey: "De Provincie is nog niet af. Wij kunnen uw ideeën goed gebruiken en roepen u op om uw gedachten met ons te delen.
Wij kijken uit naar uw komst!"

Een ieder is op 11 september a.s. van harte welkom in het Provinciehuis aan de Archimedeslaan te Utrecht.
De avond begint om 20.00 uur. Inloop vanaf 19.30 uur. Koffie en thee staan voor u klaar.