Afscheid van Eric Balemans uit Provinciale Staten van Utrecht

Op 22 april jl. is het College van Burgemeester en Wethouders De Stichtse Vecht geïnstalleerd, met Eric Balemans als VVD wethouder.

In de Statenvergadering van 2 juni jl. heeft Eric afscheid genomen van Provinciale Staten van Utrecht. Dit afscheid werd van een feestelijk tintje voorzien, toen bleek dat Eric een Koninklijke Onderscheiding kreeg uitgereikt van CdK Willibrord van Beek en voortaan Lid in de Orde van Oranje-Nassau is.

Eric was vanaf 2007 Statenlid en o.a. woordvoerder Ruimtelijke Ordening en Water & Waterbeheer. Daarnaast was hij vice-voorzitter van de fractie; tevens plaatsvervangend voorzitter van Provinciale Staten van Utrecht en voorzitter van het Presidium van de Staten.

De VVD Statenfractie bedankt Eric voor al zijn inzet en werk dat hij heeft verzet in deze afgelopen jaren en wenst hem veel succes toe in zijn nieuwe functie!